esmaspäev, 16. juuni 2008

Saaga jätkub

Enne reedet siis olin 58€ peal. Reede oli tõesti hea päev. Lõpetasin täpselt 100€ peal, mis oli ka eesmärk. Panin igaks juhuks korraga mängu 5€ ka NL10-s. Kõikumised olid suurelt tänu enda vigadele. Oleksin vigadeta mänginud siis oleks pidanud 80€ plussi jääma. NL5 max bi-ga ja NL10 lauas shordina oleks selline tulemus ju hea?! Kolm korda ei uskunud, et vastasel on mast. Korra oli hoopis enda mastikunn koos emandaga aga ässa vastu ei saa nad ka abielludes...Kas sina oleksid NL5 lauas masti maha visanud, kui lauas 3 mastikaarti ning sul KQ käes? Seega selle käega läks 2 buy-ini korraga, kuna enne seda kätt võitsin all-ini, kui lauda sisse minnes sain koheselt ässapaari ja panin ka koheselt all-ini. Ilmselt ei suutnud vandid seda uskuda ja panid mind mingi järjekordse idioodi peale, kes lauda tulles lahmima hakkab, jes ;)

Viimased kullid tulid muidugi eriti raskelt ja 100€ piiri vahel edasi-tagasi kõlkudes avastasin korra, et 100 ja kopikad peale on olemas ning sulgesin aknad. Tegelt viskas kopa ette ka.

Laupäeval algas sess hästi, 2h-ga tegin 17 € juurde. Siis tuli elektrikatkestus ning õhtused EM-mängud, mida tahtsin korralikult vaadata ja nii siis jäigi.

Pühapäeval ei olnud eriti isu pokkerit mängida ning tegin vaid väikese sessi... +16 €. Seda ka ainult tänu sellele, et tegin lõppu 2 sit`ngo-d(5€ fulltable ja 2,5 multitable), ainult ühe eesmärgiga, agressiivsus tagasi saada. 5€ õnnestus ka 2. koht ja 15€ saada.
Millegipärast tundsin end ebakindlalt ning peale reedet ei olegi enda mängu enam leidnud. Tegelikult ma umbes tean küll, milles asi. Esiteks mida kauem ma mängin seda rohkem saan aru, kui loll ma pokkeris olen. Teadmisi absoluutselt pole, readid on tihti valed ning ajastus samuti. Pokkeris on muidugi õnne ka vaja ning kui paar idiooti oma trash handidega mu eliitkäed preflopis all-ini minnes ära donkavad siis see teebki ebakindlaks. Ma tean küll, et peaksin rahu säilitama kuid alateadvus karjub, et pean selle tagasi tegema. Seega hakkan igasugu imelikke trickyplaysid ja muud saasta tegema ning situn ise oma head käed täis.

Meelde tuleb ka olukord, kus istusin mingis lauas vist 10 ringi foldides. Leidsin KK cutoffilt ning standard raise, et mitte üleliia silma paista. Mingi tüüp callis, maas x-10-q. Checkib, betin - call. Turn 5. betin - call. River blank. Betin, ta all-in. No nahui, call. Avab 10,5...Võimalik, et betisin vähe, samas panin ta ikkagi ju mingi normaalse kaardi peale. Sel korral siis Aq, A10 vms...

Või siis...käes AK...üks raiseb preflopis, ma call. Maast sodi-K-sodi, kõik eri värvi ja pole ei rea ega mastihirmu kuskilt tulemas. Tüüp checkib, ma mängin lolli ning viskan mingi suva jätkupanuse, et ebakindlust näidata. Call, turnil 8. Tüüp all-in, tra......callin, tal pocket 88. Mängisin sitasti eks? Ok, aga ma ei hakka üldse rääkima palju on peale mu ebakindlat panustamist betima-raisema jms. hakatud ;) tervitused Naxerile rsk ;)

Meenub sama käsi AK, buttonil. BB re-raiseb tugevalt mu raise...ok, call. Äkki on QQ või KK, i have my chance. Maast A-sodi-K. Betib nagu hullumeelne. Call. Turn K. Jätkab, call. River sodi. Betib, ma all-in, call, näitab AJ. Minu hinnangul ikkagi tihtipeale tuleb mängida lollikest, kes callib ainult. Vähemalt minu limiidil on RAISE hirmutav. Tüübid foldivad, samas call parima kaardiga on ok...anna lollile köis, ta poob end ise üles.

Muidugi teevad ülevamalpool kirjeldatud näited tundlikuks ning järgmised korrad hakkad kartma re-raise.
Näide 2. Floppasin 2 paari, betin poti. 2tk. callivad. Kütan kuni riverini, mispeale üks tainas all-ini sõidab. Ma foldin, kuna lauas nii rea kui masti variandid. Shovevad, all-ini mineja bluffis middle pairiga, minu taga callija top paariga. Nice. 2 x järjest sain ühe ja sama tüübi käest tappa, esimesel juhul mul KQ, mutt lauas, tal pocket KK, järgmine käsi mul jälle KQ ja tema vastu 1-1. K lauas ta betib, mõtlesin, et jälle KK? Seekord AK hoopis. Lahe...mida kauem ma cashis istunud olen seda rohkem ma vihkan selliseid kaarte nagu AJ, KQ, rääkimata millestki muust. Ei no väga tore on ju nende kaartidega omada AK vastu, kui floppad 2 paari, aga sama hästi võiks any two käega kahte paari otsima minna?

Eile lugesin erinevaid foorumeid, eestikeelseid ja ka 2+2 foorumit. Tugevalt on teadmistest puudu ja tihti selgub ka, et mõtlen ise üle. Kuigi teadmised läbimängitud kätega kasvavad. Kogemused ju õpetavad, parim treening on ikkagi mäng ise.

Hetkel sitsin endiselt NL5 ja NL10 laudades, bankroll ei kasva enam 40€ päevas mis ei ole kohe üldse hea. Ma peaks ju nüüd parem olema. Ma ju mängin nüüd max buy-iniga. Vahest isegi 8-10 tablega. Aga vähemalt ei ole miinustes ning keegi kuskil ütles, et iga pluss on hea :) Hetkel seis siis 135€. Viie päeva kohta pole paha, aga tean, et suudaksin rohkemat.

Lähiajal on plaanis samadel limiitidel jätkata ning väike idee tekkis ka, kuidas saada tagasi oma õige rütm ja saavutada uuesti see kasumlikkus, mis vahepeal oli. Tulemustest hiljem...

Pikema ajalisemastest eesmärkidest rääkides on plaan sellest teha 1000 eurot ning tahaks ka näha, mis levelile ma selleks hetkeks olen jõudnud ning kaua selleks aega kulub. Praeguse graafikuga tundub, et läheb väh. kuu aega. Peale seda oleks plaan teha 2000€. Selleks ajaks peaks ka mu tellitud raamatud Eestis olema ning kavatsen siis teha pokkerist väikese pausi ning hakata raamatuid läbi töötama, et tagasi tulles olla teadmistest läbi imbunud. Tahaks ju mikrolimiitidest kunagi edasi ka liikuda, sest arvan, et mida kauem suvaliste gambleritega maid jagada, seda rohkem süvenevad vead.

Kommentaare ei ole: