laupäev, 10. jaanuar 2009

Lugedes oma vanu postitusi, tunnen tülgastust ja tahaks oma blogi kustutada kiiremas korras. Saan väga hästi aru kirjanikest, kes oma käsikirju põletavad ning oma avaldatud teoseid mitte kunagi lugeda ei suuda. Sama teema on ka muusikutega. Samas on neil kriitikataluvus äärmiselt madal, sest kõige suuremad kriitikud on nad iseenda suhtes!

Koos ajaga kasvame ja areneme me kõik ning eelistan seetõttu elada olevikus, tänases päevas ning ikka vaatega tulevikku.

Tulles põhiteema ehk pokkeri juurde siis arenen iga päeva ja tunniga edasi ning tagasi vaadates ning peas läbi mängitud käsi edasi-tagasi kerides õpin väga palju. Ma vihkan kaotusi ja seetõttu on minu soov õppida väga suur. Tänasel päeval võib öelda, et pokker on saanud minu kinnisideeks. Näen peaaegu iga öö unes pokkerit.

Eile kutsuti mind live pokkerit mängima ning kuna vastas olid äsja pokkerivarustuse soetanud algajad siis oli mul vastaseid lugeda imelihtne. Ma ei vaadanud isegi oma kaarte, samuti oli mulle ebaoluline flop. Panin pimedalt PF raisesid jne. Esimest korda elus vist tundsin end superuserina. Nagu oleksin NL100-s ja iga kord saan kätte AA. Tegelikult oli mulle jagatud kaardid täielik crap ning kaardijooks olematu sellest hoolimata jõudsin iga kord nö sng-l heauds-upi. Loomulikult oli mulle kogu toimuv ning edu/ebaedu tähtsusetu, kuid samas oli ikkagi lõbus ;) Kunagi kui vaatasin esimest korda "Roundersit" siis ma ei suutnud uskuda, et peategelane ikkagi suudab vastaseid nii kergelt käte peale panna siis nüüd tundub see mulle täiesti reaalne.

Kuidas mul siis endal on viimasel ajal läinud? Pokkeris olen sattunud Triobeti mailt Unibeti ning bloggerite Unibeti 500€ freerollil suutsin end mängida 2. kohale. Kuna kohal olid mitmed Eesti pokkeriässad siis hindan selle turniiri 2. kohta oma pokkerikarjääris kõige kõrgemalt. Kuigi turniiri auhinnad olid mitmete jaoks ilmselt üsna tähtsusetud mängitakse pokkerit ju siiski ka sportlikust aspektist vaadatuna ning seega arvan, et päris umbes ikka ei lahmitud.
Samuti mängisin seal turniiril oma parimat mängu ning HU-s loovutasin oma positsiooni ning lõpuks kukkusin välja omades kas PF või flopis selget eduseisu seega ei ole üldse pettunud, et esikohta ei tulnud. Samuti võisin 2. koha eest saadud 100 euroga ilma et oleks millegagi riskinud väga rahule jääda.

Pärast oma elukutselise teist kuud, mis oli minu jaoks väga edukas, (tulemused leiad siit: http://http//foorum.pokkeriprod.com/index.php/topic,635.30.html ) otsustasin end jaanuaris rohkem harida ning vähem mängida. Paraku kukkus jälle välja vastupidi kuna sai viimasel hetkel regatud suure overlayga turniirile UNIBETIS ning sain 2009€ guaranteel 2. koha, millega kaasnes elu suurim võit 400 EUR ning ka 1000 EUR pokkeriboonus (TOP 10 said kõik selle boonuse), mis tähendab minu jaoks 30 päeva grindimist Unibeti cashis.

Paar päeva hiljem regasin end üle pika aja prima 2k guaranteele, kus jõudsin TOP5 ning seal tegime diili. Mulle sobis. Vahetult enne seda võtsin ette 5.50-ga rebuy EMV eelsatika ning kohe esimesel katsel õnnestus ilma rebuydeta main satika pilet kätte saada ning pöidlad pihku, et hea kaardijooks mind Parki viiks, sest pileti saab ainult võitja. Satikal tegin kindlat mängu ja mingeid imemuuve ja bluffe ei mäleta ega pidanud ka vajalikuks teha. Samal ajal teised osalejad lahmisid rebuysid teha üksteise võidu minnes 82s PF AI jne seega võin jääda väga rahule oma tulemusega.

Ka cashis ei lähe just halvasti ning hetkel on ees oodata pikad sessid. Mängin hetkel peamiselt punktide teenimise eesmärgil ning seega ka NL50-s, paraku nii BR-i kui ka oskuste küllaldase puudumise tõttu midstackiga eesmärgiga vähendada variatsiooni ja kaotusi, mis mind seal peaksid tabama.

2009. aasta eesmärgid on saada suveks regulaarseks NL50 tasemel suurelt võitvaks mängijaks ning aasta lõpuks NL100-s võitvaks mängijaks. Tahan kaevuda õpikutesse ning analüüsida, õppida, areneda ning teha teooria omale täiesti selgeks, et tunneksin ka netis NL50-s mängides nagu eile lives amatööride vastu. Üks tähtsamaid asju on pokkeris enesekindlus ning hetkel minu enesekindlus NL50-s on liiga väike, et lauda kontrollida ja domineerida, mida tihti suudan teha näiteks NL10-s. Teooria põhjalik tundmine annab minu hinnangul enesekindlust tohutult juurde.

Ilmselt edaspidi tuleb kõikvõimalikke uudiseid ja postitusi vähe, sest olemas on üks suurepärane foorum, kus pean nagunii päevikut koos paljude teistega http://foorum.pokkeriprod.com/index.php/board,19.0.html

Foorumis pean kõige tähtsamaks seda, et selles foorumis on paika pandud lihtne reegel:

Foorumis tuleb olla...
1. sõbralik! Foorum ei ole mõeldud kiskumiseks ja üksteisele ära tegemiseks vaid hoopis üksteiste õpetamiseks, ükteistele mängudel/turniiridel kaasaelamiseks jms. Argumenteeritud vaidlused on alati teretulnud aga kindlasti ei tohi minna isiklikuks.

Vastasel juhul sekkub foorumi administratsioon posti kustutamise/kasutajate ajutise/alatise eemaldamisega.Reeglite rikkumise eest hoiatakse või kasutaja eemaldatakse foorumist teatud ajaks/igaveseks, sõltuvalt kasutaja eelnevast rikkumiste ajaloost ning rikkumise raskusastmest.






Mina omalt poolt soovin Teile kõike ilusat ning unistuste täitumist sel aastal!

Kommentaare ei ole: