kolmapäev, 25. november 2009

Mitmendal levelil sa mõtled?

Level 1
Kui poisid reede õhtul bussiga maja juurde jõudsid selgus, et bussi peal oli ka ülikonnas Naxer, kes nägi väga hea välja selles võrreldes tavapärasega. Veel olid bussis Meelis, tema 2 korporandist sõpra ning Lenn17 aka Hopeless7 aka Mart aka "Tallinna Jorss" ehk siis minu hea sõber Prima NL50-100 nitiringi reg.

Kütsime sealt hääled sisse ja Tartu mnt oli tavapäraselt reede õhtule uimav aga kuna seltskond oli hea siis juttu jätkus ning teekond läks kiirelt. Viskasime oma kompsud kesklinna Tartu hotelli ning mõtlesime mida edasi teha. Kuna teised kadusid miskit privaatturnat mängima siis jäime Mardiga kahekesi ning hakkasime hotellis Hennessyt lahendama. Enne seda oli juba tee peal õllet lastud. Mart ajas oma uhke telefoniga netis asju ja korraldas värki, mul oli suht savi ja olin valmis kõike tegema ja kõikjale minema. Mart tahtis hirmsalt home game`i teha ja mul poleks ka selle vastu midagi olnud. Varsti selgus, et Naxer joob sõbraga kuskil lähedal ja liitusime nendega. Seal sai siis veel Hennessyt ja miskit rummi joodud ning kui pudelid tühjad selgus, et mingit home game`i ei toimu ikkagi, sest obv kõik Tartu grinderid istusid vaikselt arvuti ees ja tuli siis sammud Olympsi seada tahmas peaga.

Sinna jõudes kedagi polnud ning hakkasime koha peal Hennessyt edasi jooma. Mart ja Naxer kadusid kuhugi ära ja mina potsatasin Cash game laua taha ja kõrval toimus mingi turniir ning kiikasin poole silmaga seda ja jõin. Tartu Olympic on väga väike kasiino eriti Pokkeritoa osa ning tundus, et mingit mängu ei tulegi, aga varsti siiski liitus keegi grinderi näoga tegelane ja ei tahtnud temaga HU-d mängida. Tegemist oli Kucoga, kes vist ka telefoni teel rahvast kohale kutsus. Ootasime seal kahekesi edasi, mina kuulasin oma mussi seal ning mingil hetkel saime ikkagi mängima hakata 4-5 käeliselt. Kohe läks kiirelt 2BI (2k) kui mulle tõmmati J9o ja Q10o utg openlimpimise näol ära ja mõlemad käed siis tõmbasid tripsu abiks teekonnal flopist (kus läksid nupud) riverini. Mängisime 10/10 blindidega ja sisse osteti 50-100bb-ga ning mina 100bb-ga. Täpseid käsi algusest eriti ei mäleta aga enamus käed olid mul Texases ning sai seal ikka kõvasti actionit.

Kui Mart ka lauda tuli ja mu paremale käele istus panime jutu jooksma. Jube igav oli istuda, sest ega meil eriti tõsist grindimise huvi polnud vaid rohkem entertainment value pärast olime seal. Eesmärk oli meelega misriide teha ja innustunult vaielda tagudes oma nn. toeooriaid ja reade jms peale käsi ning nii jätta mulje endast kui tõsisest fishist ning loosest mängijast. Patrasime igast jama suust välja eriti Mart, kellel live`i kogemust väga vähe. Ma hirnusin aga muudkui takka ja ajasin kägu juurde.
Lugesin ka herr Svenza blogi ning selle kohta ütlen nii palju, et Svenil ilmselt vana pea ja kui keegi Svenzat usub siis saab poolega petta. Päris valed käte kirjeldused olid tal. Olin küll korralikult tahmas aga väga hästi mäletan neid käsi mida ta seal kirjeldas.
Oli mingi limbitud Omaha käsi, kus nupud läksid sisse kui ma seti sain ja vastasel oli mingi mikrostäkk minust vasakul käel ning ta näitas ainult minu poole K10-t kui flop oli K102 ning turn ja river 10, K. Vaatasin, et antsul maja koos ning viskasin kaardid lahtiselt lauale ja raha lükati vastasele, ma samal ajal rääkisin Mardiga jutt ja jõin ning rohkem ta kaarte enam ei viitsinud vaadata ning pärast öeldi, et tal oli Q10 mitte K10. Maybe tõesti mina eksisin seal aga eriti ei usu. Samas oli pot väga väike ja eriti ei vaevaks pead sellega. Ei viitsinud seal vaielda ka nendega ning seda parem mulle kui nad arvasid, et ma Q10 shove peale foldisin, mida ma ei teinud sest viskasin kaardid lahtiselt lauale.
Mingi aeg ajasime seal veel täiega kägu a la, et kaks paari mängivad mitte set jms mis oli lihtsalt täielik leveldamine, aga kohalikud nagu aru saan seda lahti ei jaganud. Tegime tõsise häälega nalju, mis meie arvates oli ülikoom, paraku ilmselt Lõuna-Eestis ei hammustatud lahti. Samasugust kino tegime Pärnus korra 2 paari pubis ning seal oli suhtumine hoopis teine. Hiljem kutsusid kohalikud meid enda juurde veel edasi jooma ja pokkerdama ning kütsime 2 ööpäeva pokkerit pmst ja kõik olid ülisõbralikud ning kino sai täie raha eest.
Põhiline asi, mis sealse cash game juures häiris oli see, et polnud normaalset buttonit ning iga teine ring vähemalt küsiti nii minu kui Mardi käest mida me mängime kuigi olime selge sõnaga öelnud, et Texut ainult. Kui siis ütlesime, et meil Tallinnas on normaased buttoni nupud solvuti muidugi:P irw. Ma ei saa aru, miks? Suht pohui teema ju.
Viimasel ajal olen muidugi ainult Classicus cashi mänginud ning seal saab ikka sellist koomi ja möllu kogu aeg, Tartus aga tüübid istusid enamusel vihane nägu peas ning oli kuidagi liiga tõsine meeleolu ja eks siis püüdsime ikka nalja teha, õrritada ja värki aga kahjuks ei võetud vedu. Kurb.
Mingi aeg ilmus keegi eriti kurja olemisega mees, Svenza blogist siis laenan üliagressiivse tegelase nime: " Teh Prill". Rahmis ja möllas seal, Kjo-ga callis Mardi all-ini AK poolt ära ja hittis 2 paari, ilmselt lõpuks oli korralikus miinuses ja mäng oli tal küll päris jube minu arvates, aga ise teab, mida ta oma rahaga teeb.
Peale 5-ndat või 6-ndat siidrit + muud joogid olin juba väga väsinud, eelmine öö sai ka ainult 4h magatud ning kell oli 6.20 kui leppisime Mardiga kokku, et davai teeme 1-2 kätt veel, sest blindid hakkasid ka meieni jõudma ning kavatsesime senimaani mängida. Sain peale seda vist kohe utg+1 vms KK kätte. Vaatan K...võtsin 10kr blindi välja ja mõtlesin, et kui üks on veel K ikka limbiks, sest sellises mängufaasis vastu hommikut tuleb 90% raise kuskilt sisse + re-raise ja maybe blindidelt squeeze vms ka juurde. Lükkasin blindi üle joone ja vaatan teist kaarti, näe ongi K. Nii, et mingit raisemist ei olnud nagu Svenza kirjeldab, FAIL! (Samuti A10 vs A9 vs A8 mina nuppe ei pannud vaid foldisin preflop ja ütlesin lihtsalt, mis mul oli, jälle FAIL!). Kõik limpasid ning maybe 1-2 foldi max. Flop oli 8JQ rbw ning pot umbes 80 ja "Prill" kohe pani blindilt poti, ma call, buttonilt/cutoffist ka ning mul mingit nutsi pole loomulikult. Turni ei tulnud 10/9 seega tõenäoliselt olen samas kohas ning Prill paneb poti. Call ning seal saime buttonist lahti. River K ning kuna Prill nii insta ladus ka riveris ca poti siis ei hakanud enam raisema ka seal kuna ei tahtnud ikkagi sec nutsiga end viimasel käel limbitud potis ära stackida ning callisin ainult. Miskipärast kartsin seal 10/9 lehte tõsiselt (limbitud pott ikkagi) ning ta siis avas 93s ehk siis 9 high, ta oleks oleks võinud muckida oma blufi mille peale avasin KK ehk top set. Olukord tundus nii jabur ja ma olin täis nagu loom, et hakkasin seal juubeldama vms tõesti veidike, aga mitte 1100-1200 kroonise poti võidu puhul vaid olukorra jaburuse üle. Pot oli umbes 1100-1200 ning ma ei teinud mingit suckouti ja vastasel oli puhas auku rea nimel bluff ja näitas ka veel seda, irw. Tõmbasin stacki ette ja kohe ladusin virna ning lükkasin diilerile ette ning kui prill küsis, et kas hakkad minema, ütlesin naerdes, et jah, hit and run ju :P mis on obvious puhas leveldamine. Mille peale vana läks päris lolliks ja alles siis kukkus sõimama mind, et kas nii teedki, et kohe lähed minema jms paska. Et ta ei taha mind seal enam kunagi näha jms jura olin siis vait ja ootasin millal diileri vahetus toimub ning kogu stack oli ainult 3,8k ilmselt Svenza ajas minu stacki ja poti suuruse sassi, mingeid nuppe me ei pannud mitte kusagil seal. Kuna sain ise ka aru, et juubeldamine oli ebameeldiv talle siis olin lihtsalt vait, ütlesin talle tuima häälega, et "anna andeks ma enam ei tee" & shit... Peale seda rääkisin veel, et ma ei oska seda mängu mängida ja ei jaga eriti pokkerist jms värki, et ei tea miks ma nii tegin. Vana sai sellest ainult hoogu juurde ja mölises edasi mille peale ma ei öelnud siis midagi enam. Tegelikult oli mul täiesti savi, mida ta minust arvab või mida mitte ning kas ta lõugab või mitte. Ise oli süüdi, et oma bluffi näitas ja tema käe näitamine ajas lihtsalt kohutavalt naerma, poleks oodanud sellist paska lehte sealt. Ja nüüd kui Svenza ütles, et ma läksin ära ja Prill karjus mulle järele veel siis see oli puhas vale jällegi, sest endiselt ei olnud ma oma stacki suuremate chipide vastu ära saanud vahetada. Varsti tuli laua teisest otsast kommentaar, et "mida sa mölised nii palju seal, ole vait" kellegi poolt, kes oli siiski juba veidike aega mänginud mitte just maha istunud ka seal kui õigesti mäletan, aga see suht ebaoluline. Igatahes viimast kätt ta nägi. Seepeale hakkas Prill kohe ütlejat labaselt ropendama ja oma sita mänguga tekkinud kaotusest tekkinud tilti tema peal välja elama ning kui tema roppustele vastati samaga tõusis ta püsti, kõndis minu selja tagant läbi ja küttis lihtsalt molli koheselt nii, et istuja lendas pikali, klaasid puruks, vist ka laud ümber jne. Muideks manager käis vahetult enne seda Prilli hoiatamas, et aitab sellest röökimisest ja mölisemisest. Pikali olev mees aidati püsti ning hakkas seal mingi kamm pihta, mina sain oma stacki lõpuks kätte ja hakkasin minema. Ei viitsinud küll seal laamendama hakata, täielik idiootsus. Kui ikka närvi pole, et pokkerit mängida, peaks kodus istuma ja piparmünditeed jooma. Olen ise sarnases olukorras nuppe pannud set vs auku rida jms crap ja kui on tehtud suckout minu vastu ja hõisatud paremal käel üle saali ja rõõmutantsu tehtud ei ole mina miskit halba öelnud. Veel vähem kellelegi kolmandale pasunasse tahtnud anda. Loodetavasti ametivõimud klaarisid asja ära. Ise pöörduks kannatanu asemel koheselt politseisse. Ja üldse lõpetuseks, naergu iga mees palju tahab, mul savi. Siinkohal tsiteerin Svenzat: Keissile tõmmati ilusasti 3 ja 5 oudiseid, nii et poiss pobises seal omaette, me ainult hirnusime. Huvitav, kas ma oleks pidanud ka siis kellelegi kallale minema??!

Läksime siis Mardiga minema sealt ning tema arvamus ühtis minu omaga. Enne äraminekut läksin veel Svenza ja tema paremal käel istuva tüübi juurde ja küsisin, et mida ma valesti tegin, seal oli vaikus ja paremal käel istuja veenis mind, et mina ei teinud midagi. Kusjuures teised peale Prilli olid üldse väga rahulikud ning Svenza mängis ka väga hästi. Ma ei saa aru, miks mulle koha peal lives ühegi foorumi kasutaja poolt midagi ei öeldud aga pärast netis hakati whinema, kurb. Kas internetipõlvkonna iseärasused?

Level 2
Hotellis olime kuskil 6.40 ja 11.40 tõusime, hommikusöögid sisse magatud ning seadsime pohmas peaga väsinult Ülikooli Kohvikusse, kus toimus 34 inimesega privaat turniir deepstackiga. Sain üsna kiirelt end 10k pealt 17k peale ning sealt tagasi 8k peale jne kui tuli huvitav käsi. Naxer utg raiseb, ma call ja blind ka. Mul A10s ning flop 1062 rbw ning Naxer paneb edasi, raske olukord, otsustan callida ning vaadata, mida blind teeb ja mis turnis edasi juhtub. Blind läheb all-ini, Naxer foldis ning uurin siis blindil olevat tegelast, tüüp oli just lauda toodud seega mingeid riide pole. Tüübil õllepudel käes ja segase pilguga suht, küsin, kas 66 või 22 ja naeratab kahtlaselt ning sealt oli suhteliselt lihtne otsus ja callisin ning vastas 92s ja sain rohkem kui duubli. Turniir oli meeldivalt fishine, 2 x folditi kogemata võitev käsi minu vastu. Paremal käel istus turniiri luckbox, kes hittis igast asendist, preflop alati limpis ka suure käega positsioonist kui kõik olid temani foldinud jne. Tegi mulle 3 duublit, callides auku reaga/kolmanda paariga jms turnil allini. Samas oli ta terve päeva stackliider, sai alati ulmeliselt flopis pihta, 7 setti ja hulgaliselt muid käsi. Naxeri bustis AJ ära. Käsi siis selline, blindid 200/400 ning vana limpas, Naxer istus blindil ning pani mingi 1000 ainult sisse, lucbox esimest ja viimast korda turniiril (vähemalt kuni minu väljalangemiseni) raises 2k peale mille peale Naxer pani 7k sisse, call. Flopis pmst stackiti ära ja turnis läksid viimased rahad sisse. Flop Jxx ja turn A, ebajopp Naxeril, player out. Ilusat mängu tegi. Enne seda limbitud potis kooris luckbox samuti Naxerit. Luckbox utg limpas, flop J72 ja Naxer pani poti, Turn 6, pot ja river 6, pot ning luckbox ainult callis ka riveri ja näitas J6. Selline mäng oligi standard, et tema K2o ja J2o hiljem reraisetud potis hittis pidevalt 2 paari/tripsu.
Lõpuks kui alles oli 12 mängijat oli seltskonna tase juba väga hea ning mängisime endiselt kahe lauaga kuniks 8 mängijat alles jäi. Mul oli õnne ja võtsin QQ-ga olavikese JJ maha ning sõber Mart ka korjas stacki vaikselt kokku ja saime mõlemad finaallauda. Seal paraku kaardijooks lõppes ja ei leidnud sobivaid kohti ka nuppude panekuks ning vaikselt sulasin. Korra sain küll A7 vs Q9 duubli, aga blindid tegid oma töö ning viimasel käel olin BB-l, 3 BB-ga ning K7o ja callisin Dogersi all-ini ära. Ta oli igasuguseid käsi seal näidanud nuppude panekul ja ega foldimise ruumi polnud nagunii. Paraku KK vastu olin võimetu ja jäin karika bubblesse ehk 4. koht. Mart 5.
Lucbox lõpuks sai siiski 3. koha mida oli ka arvata. Dogers 2. ja võitjal oli finaallauas ilus jooks, alguses shordina KK vs 66 ja siis JJ vs A10 ning nii ta läks...aga ilus mäng tema ja Dogersi poolt! Kokku kestis turniir mingi 10,5h koos lõunapausi ja pausidega. Pikk, aga mõnus. Rohkem võiks selliseid turniire olla!

Peale turnat läksime Püssirohukeldrisse jooma ning tehti välja looma kombel seal :) Lükkasime mingit kallist konni ja muid häid jooke ning sõime tibu ning lõhet. Mingi aeg liikusime sealt Olympicusse, kus Mart korjas tunniga mingi paar kilo plussi umbes ning mina ka veidike. Edasi liikusime Korpi majja, kus mängisime piljardit ja lauatennist ning jõime kuniks kell sai 6-7. Sealt siis taksoga bussijaama ja võtsime kõrval asuvast Statoilist väiksed kabanossid ning joogid ja bussi magama.

Üldiselt jäin Tartu tuuriga rahule, sest jäin siiski kergelt plussi kokkuvõttes kui kõik reisirahad ja söögid-joogid maha võtta. Sai jälle näha üle pika aja Tartu linna, mis vahepeal on muutunud ilusamaks ja seltskond, kus viibisime (kui jätta välja reedene cashi seltskond) oli väga soe ning liigagi meeldiv minusuguse suhteliselt külma ja ükskõikse tüübi jaoks. Pühapäev ja esmaspäev möödusid sujuvas karu unes väikeste vaheetappidega ning täna sai siis käidud jälle Texas/Omaha turnal Classicus, kus paraku ei õnnestunud kolmandat korda järjest turniiri võita ja kukkusin välja masti+reaostuga vs set. Sain oma rea, mis paraku maja jaoks ei piisanud ja pidin leppima 3. kohaga seekord.

Neljapäeval Triobet Livele aga üldiselt tõmban livest veidi tagasi nüüd. Uut tripi hakkame plaanima siiski õige pea. Tahaks minna Pärnusse ja Lätti.

2 kommentaari:

Rakebackbros ütles ...

Ma ei saa aru miks sa ennast õigustama pead? kino peab ka saama ju? :D
Ja las svenza paneb aga juurde ongi huvitavam lugeda :P

Keiss ütles ...

Mul oli plaan nagunii blogisse uus postitus kirjutada, aga kui teatud prod arvavad, et teavad kuidas asjad olid ja kirjutavad foorumis kommentaare oma Tallinna kodust minu tegevust hinnates ja hukka mõistes ilma, et oleks ise kohal olnud siis tuleks siiski avalikkusele märku anda tegelikest sündmustest. Samuti edaspidi tasub kahelda Svenza blogides kirjutatud "äksjonist". Kõik ei ole kuld, mis hiilgab.